the hidden track - 04 -

.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

חוטרט 3

2003 נמשכה באותה מגמה. אנשים שואבים אותי אחוזי אושר, אפילו מצעדים התחילו להיספר גם לפי הורדות מהאינטרנט, אני השלמתי לחלוטין עם האנטי גוף החדש שלי. לעולם לא אעזוב, חשבתי. הדיסק נעמד בפינה, ואמר שהמספרים הבינאריים לא אוהבים אותי כמו שהוא אוהב אותי, ולאורך 2004 ניסיתי לנחם אותו שעל אף שהוא נשאר לבד בחוץ, וגם אם הוא צריך לעזוב, בשבילי הוא אלמותי, והנוכחות של הגוף שלו עדיין מורגשת.

Labels: , , , , ,

| הקודם »
| הקודם »

הוסף תגובה